Геннадій Мінаєв поділився досвідом з Україною

1337241380_1337177198_1111У рамках Першої практичної конференції «Модернізація житлово-комунального господарства України на основі механізмів державно-приватного партнерства» за ініціативи Асоціації міст України відбулося засідання «круглого столу» щодо актуальних питань модернізації галузі ЖКГ.

В обговоренні взяли участь представники обласних центрів України: начальники міських управлінь житлово-комунального господарства, керівники підприємств, що працюють у галузі ЖКГ, міського підпорядкування.

Міський голова Геннадій МІНАЄВ розповів про досвід Сум у сфері житлово-комунального господарства, який був напрацьований протягом останніх шести років.

«Моє завдання сьогодні тут – передати той досвід, який ми досягли за останні роки, обмінятися думками, відповісти на запитання», – зауважив міський голова.

У вступному слові Геннадій Михайлович коротко охарактеризував підприємства, що працюють в цій галузі в місті, зокрема, зробив акцент на діяльності ТОВ «Сумитеплоенерго», КП «Шляхрембуд», КП «Міськводоканал».

Він підкреслив, що в Україні існують успішні проекти державно-приватного, або ж комунально-приватного партнерства, зокрема, у нашому місті. Геннадій Мінаєв навів приклад діяльності фактично приватного ТОВ «Сумитеплоенерго», яке завдяки багатомільйонним власним інвестиціям виконує заміну та модернізацію теплових мереж в місті та обладнання ТЕЦ, забезпечуючи сумчан якісними послугами з гарячого водопостачання та опалення.

«Можна багато говорити про те, у яких сферах можна працювати у сфері державно-приватного чи комунально-приватного партнерства. У нас є чітке розуміння того, де ми працюємо у цьому напрямку, а де – виключно у комунальному», – зауважив він. І розповів про діяльність КП «Шляхрембуд» як приклад успішної комунальної монополії.

А ось для КП «Міськводоканал» міська влада вже шостий рік займається пошуком реального інвестора, втім, через багато незалежних від неї чинників – безрезультатно.

У сфері обслуговування житла, переконаний міський голова, теж необхідне комунальне підприємство, на яке влада має важелі впливу. Адже десятирічний досвід «діяльності» приватних ЖЕКів у Сумах реально продемонстрував, що вони перетворилися на збирачів коштів населення, не переймаючись якістю наданих послуг, і вплинути на них, як влада, так і мешканці, фактично, були позбавлені можливостей.

Тож Геннадій Мінаєв докладно зупинився на системі організації роботи КП «Сумижитло». Він продемонстрував у онлайн-режимі проходження заявок на виконання робіт, що надійшли до колл-центру від сумчан. Жоден дзвінок не залишається поза увагою: кожна проблема мешканців фіксується, визначається термін виконання заявки, а після здійснення робіт оператор колл-центру телефоном повідомляє заявника про їх виконання.

Додамо, що перед початком засідання учасники семінару мали можливість побувати у сервісному центрі «Курський» та особисто побачити роботу операторів колл-центру, паспортистів і спеціалістів по роботі з населенням.

Гості високо оцінили систему якісно нового рівня обслуговування мешканців житлових будинків, яку нині реалізує КП «Сумижитло». Досвід сумчан зацікавив колег з інших обласних центрів України, які висловили наміри щодо його використання у своїх містах.

* * *

Інтерв’ю Геннадія МІНАЄВА у квітневому номері журналу «ЖКГ України» щодо вирішення комунальних проблем обласного центру

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *