ВДоскуНавлювачи! – 2 или вне закона…

00_Top_Image_LawДобрый день сумскому интернет-сообществу и не только.

Главное на сегодня это – #SaveUkraineFromRussianInvasion!

Однако есть и другие проблемы, учитывая тот факт, что на территории города Сумы военные действия не ведутся.

А проблем масса. Просто обычные сумчане их еще не видят. Но совсем скоро они выйдут и на уровень жителей города, в их негативных последствиях для горожан. Некоторые уже вышли и обнажили весь уровень фарисейства и цинизма сегодняшнего руководства города Сумы.

Больше месяца назад [ 12 ноября 2014 года ] я писал [ Фейсбук | Публичная страница фейсбука | ВКонтакте ] относительно внутренней организационной структуры созданного департамента комунікацій та інформаційної політики Сумского городского совета [ СМР – укр. мов. ] По-простому, «департамента Кохан.А».

Это внутреннее деление управлений «департамента Кохан.А» на отделы и сектора я анализировал еще в своей статье «ВДоскуНавлювачи!» месяцем ранее, еще 7 октября 2014 года.

ВДоскуНавлювачи не нашли ничего лучшего, кроме как вообще убрать из положения о департаменте это внутреннее деление управлений на отделы и сектора, утвержденного на сессии СМР 5 ноября 2014 года:

01_Департамент_Кохан.А

В ноябре я написал:

« ... в данном департаменте не предусматривается внутреннего структурного деления управлений на отделы, сектора? Или кто-то [ и я даже подозреваю кто ] незаконно утвердит штатное расписание департамента и его штаты с отделами?».

И вот пришло время расставить точки на «ё»!

В итоге «внутри» управлений «департамента Кохан.А» появились 6 отделов и 3 сектора!

02_Департамент_Кохан.А

Можно предположить, что это произошло на основании «розпорядження міського голови» или «рішення виконавчого комітету [ ВК – укр. мов. ] СМР». Но таких документов на сайте СМР нет!

Ось така «прозора» та «відкрита» міська влада!

Даже если бы эти документы и были размещены на сайте СМР, то они незаконны! Кратко суть. Штаты – да, это полномочия мэра. Но структура исполнительных органов это исключительные полномочия местного совета! Не міського голови, а міської ради!

Читаем Закон Украины «Про місцеве самоврядування в Україні» [ дальше в тексте – Закон ]:

Официально:

Стаття 26. Виключна компетенція [...] міських рад
5) затвердження за пропозицією [...] міського голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів [...].

Стаття 42. Повноваження [...] міського голови
6) вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів [...].

Стаття 54. Відділи, управління та інші виконавчі органи [...] міської [...] ради
1. [...] міська [...] рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів [...] міських рад.

Краткое юридическое отступление:

Відповідно до частини 5 статті 26 Закону до виключної компетенції міських рад належить затвердження за пропозицією міського голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України, витрат на їх утримання.

Відповідно до частини 6 статті 42 Закону міський голова вносить на розгляд ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України.

Тобто маємо невеличку колізію :-) Колізію з точки зору повноважень ради відносно затвердження штатного розкладу, а не повноважень міського голови, звісно. У ради виключної компетенції на затвердження штатів не має, є лише компетенція щодо структури і загальної чисельності. Міський голова в межах доведеної йому загальної чисельності затверджує штатний розпис. Тобто іншими словами для ради «нє царскоє єто дєло – кухарок по мєстах расставлять» ;-) або офіційно в рішенні СМР № 3470-МР від 06.08.2014 це звучить так:

«4. Сумському міському голові:
4.1. провести організаційно-правові заходи щодо переведення, вивільнення працівників виконавчих органів Сумської міської ради згідно з чинним законодавством України. 
4.2. привести штатну чисельність виконавчих органів Сумської міської ради у відповідність до затвердженої структури.».

Тобто видати розпорядження, але тільки по штатах, а не по структурі виконавчих органів ради та їх підрозділів.

Щодо рішення Конституційного суду України, у 2007-2008рр. Законом «Про Державний бюджет України» зупинялася дія інших законів, у тому числі і Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», що стосувалося витрат на утримання органів місцевого самоврядування – як раз це торкалося частини 5 статті 26 та частини 6 статті 42 Закону. А пізніше ці норми визнали неконституційними.

Краткое резюме. «Нонешняя» сумская городская власть не может и не хочет работать по Законам Украины. Соответственно, принимает незаконные решения. В итоге все проведенные конкурсы на замещение вакантных должностей этих отделов и секторов – незаконны, как и незаконна выплата заработной платы сотрудникам этих отделов и секторов.

«Ось така фуйня, малята!» © Дід Свирид Опанасович.

Придет время и «нонешняя» сумская городская власть ответит перед Законом. Обязательно ответит.

Прокуратура, ау?

Мин.

***

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *