Письмо отчаяния

1374399644_1082436_482520358501920_1093180105_nДобрый день сумскому интернет-сообществу и не только 🙂

От безысходности и отчаяния решил написать письмо Премьер-министру Украины Николаю Яновичу Азарову.

Понимаю, что шансов мало, но нужно что-то делать, стоять на месте нельзя – только вперед! На сессию Сумского горсовета 31 июля 2013 года выносим проект решения о взятии кредитов под государственные гарантии на реконструкцию центрального канализационного коллектора, на решение транспортных проблем и проблем уличного освещения. Без кредитов видно, что уже никак! Винница пошла первой. Мы – за ней, другого выхода нет.

Собственно, текст письма со всеми дополнительными материалами ниже.

***

Прем’єр-міністру України Азарову М.Я.

Шановний Миколо Яновичу!

Завдяки державній підтримці в 2009 році були виділені кошти зі Стабілізаційного Фонду та частково профінансовані роботи по будівництву шляхопроводу по вулиці 20 років Перемоги в місті Суми, будівництво якого було законсервовано більше ніж 20 років. Виділення коштів здійснювалося у відповідності до вимог бюджетного законодавства шляхом співфінансування з міського та обласного бюджетів.

Так, на підставі договору на делегування повноважень щодо здійснення функцій замовника на добудову об’єкту в місті Суми від 23 червня 2009 року, укладеного між Міністерством регіонального розвитку та будівництва України та управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.06.2009р. №544 було передбачено виділення коштів із Стабілізаційного фонду в сумі 13,0 млн. грн. Але, на превеликий жаль для територіальної громади міста Суми, Мінрегіонбуд виконав договірні зобов’язання лише в частині надходження 9,0 млн. грн.

Проте будівництво, дуже важливого для обласного центру об’єкту, було продовжено за рахунок міського бюджету − 15,2 млн. грн. та обласного – 1,6 млн. грн. Результатом цього стало введення в експлуатацію шляхопроводу довжиною 169 м та автомобільної дороги на 6 смуг руху довжиною 420 метрів (перша черга будівництва). Фотографічні матеріали додаються.

Також, частково були забезпечені житлом мешканці тих будинків, які потрапили в зону будівництва даного об’єкту. Витрати на придбання квартир, а також на виплати майнових та земельних компенсацій, склали понад 17,0 млн. грн. за рахунок виключно міського бюджету. Але досі залишається не відселеною родина, яка мешкає в будинку, розташованого безпосередньо поблизу із шляхопроводом. На сьогоднішній день цій родині необхідно надати п’ять квартир, з яких: дві – двокімнатні та три – однокімнатні на що необхідно приблизно 1,5 млн. грн. Вирішення питання придбання квартир без допомоги − для Сумської міської ради вже є непосильним.

Крім того, будівництво цього об’єкту необхідно продовжувати, адже експлуатація автомобільної дороги на 6 смуг руху, яка переходить у дорогу шириною в 2 смуги часто призводить до транспортних заторів та викликає не даремне занепокоєння за власну безпеку з боку учасників дорожнього руху.

У відповідності до розробленої проектно-кошторисної документації, слід збудувати ще 2,0 км автомобільної дороги, яка має велику соціальну значимість та являє собою завершення внутрішньоміського транспортного об’їзного кільця міста Суми.

1374399744_0a

Мета будівництва – розвантаження транспортних потоків центральної частини обласного центру. Вартість зазначених робіт складає 22,6 млн. грн.

Враховуючи значну вартість будівництва об’єкту та, зважаючи на його соціальну значимість, звертаюся до Вас від імені територіальної громади міста Суми, з проханням винайти можливість виділення з державного бюджету в поточному році коштів на завершення реконструкції автомобільної дороги – 13,3 млн. грн. та на придбання квартир мешканцям будинку, які потрапляють майже в зону будівництва – 1,5 млн. грн.

Як що це не можливо, то переконливо прошу Вас розглянути питання про надання місту Суми державних гарантій для реалізації проектів по розвитку транспортної інфраструктури міста, у тому числі на завершення даного проекту, побудови тролейбусних ліній і ліній освітлення по внутрішньоміському транспортному об’їзному кільцю та оновлення рухомого складу електротранспорту, на загальну суму 150 млн. грн. за рахунок кредитних коштів. Техніко-економічні обґрунтування та проектно-кошторисна документація усіх проектів є в наявності.

З повагою,
Сумський міський голова Г.М.Мінаєв.

P.S. А что делать с новой дорогой в 12-ом микрорайоне – вообще ума не приложу… 🙁 Эх, как говорил Семен Слепаков в одном из лучших своих КВНовских номеров: «Задавай умные вопросы – получай умные ответы». Надеюсь, ответят и нам…

1374399771_16

***

Сколько лет прошло, всё о том же гудят провода,
Всё того же ждут самолёты.
Девочка с глазами из самого синего льда
Тает под огнём пулемёта.
Должен же растаять хоть кто-то.

Скоро рассвет, выхода нет,
Ключ поверни и полетели.
Нужно писать в чью-то тетрадь
Кровью как в метрополитене:
Выхода нет, выхода нет.

Где-то мы расстались, не помню в каких городах,
Словно это было в похмелье.
Через мои песни идут и идут поезда,
Исчезая в тёмном тоннеле.
Лишь бы мы проснулись в одной постели.

Скоро рассвет выхода нет,
Ключ поверни и полетели,
Нужно писать в чью-то тетрадь
Кровью как в метрополитене:
Выхода нет, выхода нет.

Сколько лет пройдёт, всё о том же гудеть проводам,
Всё того же ждать самолётам.
Девочке с глазами из самого синего льда
Таять под огнём пулемёта,
Лишь бы мы проснулись с тобой в одной постели.

Скоро рассвет, выхода нет,
Ключ поверни и полетели.
Нужно писать в чью-то тетрадь
Кровью как в метрополитене:
Выхода нет, выхода нет,
Выхода нет, выхода нет.

Выхода нет. Copyright © 1998. Все права защищены.
Сплин. Автор музыки и слов Александр Васильев.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *